„Coaching. Prowadź Swoją Drużynę Ku Zwycięstwu” – Blanchard Ken, Shula Don
Czy twoi podwładni w pełni wykorzystują swój potencjał? Czy twój zespół – być może jest to grupa pracowników, być może grupa studentów, a być może twoja rodzina – wspina się na wyżyny swoich możliwości? Don Shula i Ken Blanchard połączyli…
„Sekrety Storytellerów” – Carmine Gallo
Carmine Gallo – mówca, autor bestsellerów i ekspert ds. komunikacji, ujawnia tajniki kreowania wielkich narracji, które inspirują, motywują, edukują, budują markę, tworzą ruchy społeczne i zmieniają życie. „New York Times” nazwał dobrze skonstruowaną narrację „strategicznym narzędziem o niezwykłej sile”. Dowodem…
Seria książek autora Thomas Erikson — którą książkę poleca Natalia?
Thomas Erikson – szwedzki pisarz, psycholog komunikacji społecznej i trener personalny. Jego książka „Otoczeni przez idiotów” w samej Szwecji sprzedała się w 100 tysiącach egzemplarzy. W każdej książce autor proponuje skuteczną metodę radzenia sobie z osobami, które nas irytują. Stwierdza,…
„Zrozumieć marketing” – Artur Jabłoński, Marek Piasek
Książka, która jest podzielona na kilka rozdziałów, które krok po kroku pomagają odbiorcom ułożyć lu usprawnić działania marketingowe. Natalia uważa, że tę książkę powinna przeczytać każda osoba, niezależnie od tego, w jakim dziale w firmie pracuje. Dlaczego? Dowiecie się z…
„Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania ” – Simon Sinek
Dlaczego robimy niektóre rzeczy, co robimy, że jesteśmy najlepsi i jak to robimy? Autor uważa, że każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, co robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, czym różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w…
Mit przedsiębiorczości – Gerber Michael E.
Autor porusza problem tego, że każdy, kto rozpoczyna działalność, staje się jednocześnie trzema osobami: przedsiębiorcą, menedżerem i specjalistą technicznym. Negatywne zjawiska, które opisuje autor można zaobserwować zarówno w małych jednoosobowych przedsiębiorstwach, jak i tych zatrudniających po kilkaset osób. Warto przeczytać…
Sell Or Be Sold – Grant Cardone
Sprzedaż to styl życia, a nie wymyślone techniki czy szkoły sprzedażowe. Należy pokochać sprzedawanie tak, jak kochamy naszą małżonkę! Jest to umiejętność, która po pierwsze – jest najlepiej opłacana w XXI wieku, po drugie – umiejąc sprzedawać, nigdy nie zostaniesz…
Dib Allan – Plan marketingowy na jednej stronie!
Wiedza, której nie używasz jest jednoznaczna z niewiedzą! Autor podkreśla, że dźwignia to najlepiej strzeżona tajemnica bogaczy. Właściciele firmy, którym się nie wiedzie, poświęcają czas, aby zaoszczędzić pieniądze, natomiast tacy, którzy odnoszą sukcesy, wydają pieniądze, aby zaoszczędzić czas. Dlatego to…
Lech Kaniuk – „Siła pędu”
Kolejna książka godna Waszej uwagi oraz recenzja na nią od Natalii Maruszczak. „Siła pędu” to książka, która nie tylko oferuje nam dużo cennych rad i wiedzy związanej z prowadzeniem biznesu, ale również pokazuje podejście do biznesu dystansem. Autor opisuje swoje…
Tzu Sun , Pin Sun – „Sztuka wojny”
Najstarszy podręcznik sztuki wojennej, powstały w Chinach w VI w. pne. – zawiera zestaw porad dla każdego, kto zarządza ludźmi, walczy o pozycję i stosuje strategie konfliktu! Chińskie traktaty zawierające zasady taktyki i strategii skuteczne nie tylko w wojsku, ale…